Ο Τρόπος Εκπαίδευσης του Θεου – Education Gods Way

Πώς είναι η υπόθεση μας πρίν απο το Θεό;
Παροιμίες 6:16-18 μας λένε τι μισεί ο Θεός. Οταν μισεί κάτι ο Θεός, σημαίνει ό,τι το μισεί. Οταν ο Θεός κάνει ποτέ κάτι, είναι πολύ καλός σε αυτό που Εκείνος κάνει και όταν μισεί κάτι, είναι πολύ καλός στο να το μισεί. Τι μισεί; Είναι το τέλειο μίσος.

Παροιμίες 6:16 Αυτά τα έξι (πράγματα) που μισεί ο Κύριος: επτά που είναι για αυτόν μισητά :

Σημειώστε πιο είναι το πρώτο; Ενα υπερήφανο ύφος – Ο Θεός μισεί ενα περήφανο ύφος.                Τι δημιουργεί ενα υπερήφανο ύφος; Μια περήφανη καρδιά. Ο Θεός μισεί την υπερηφάνεια. Καθώς η λίστα συνεχίζει, η πρώτη περίπτωση που Εκείνος μισεί είναι η υπερηφάνεια, το υπερήφανο ύφος. Τελειώνει στον στίχο 19. Τι τελειώνει;

Παροιμίες 6:19 … και εκείνος που προκαλεί διχόνοια ανάμεσα σε αδέρφια.

Μισεί τον ισχυρισμό και την διαμάχη ανάμεσα σε αδέρφια. Αυτό μισεί ο Θεός. Μισεί την υπερηφάνεια, το υπερήφανο βλέμμα και εκείνος μισεί τον ισχυρισμό και την διχόνοια ανάμεσα σε αδέρφια.

Παροιμίες 13:10 Μόνο απο υπερηφάνεια έρχεται ο ισχυρισμός: αλλά με την καλή ενημέρωση (είναι) η σοφία.

Ποια είναι η πηγή της υπερηφάνειας ή της διχόνοιας; Λοιπόν το πρώτο πράγμα που μισεί είναι η υπερηφάνεια και το τελευταίο πράγμα που Εκείνος μισεί είναι την υπερηφάνεια. Με άλλα λόγια, ο Θεός μισεί την υπερηφάνεια. Έχει νόημα. Το μισεί, είναι το ό,τι χειρότερο. Πράγματι, είναι η χειρότερη αμαρτία να αποκτήσει ποτέ.

Μόνο η λέξη αμαρτία, είναι η πιο αθεράπευτη. Με άλλα λόγια, είναι η πιο δύσκολη ασθένεια να αντιμετωπιστεί και ο Θεός το μισεί αυτό. Ο Μέγας Ιατρός, ο Ιατρός του σύμπαν , μισεί την υπερηφάνεια επειδή είναι τόσο δύσκολο να θεραπευτεί.

Εμείς έχουμε σήμερα ασθένειες που πραγματικά είναι δύσκολες να θεραπευτούν; Τις μισείς ή τις συμπαθείς; Όπως εμείς μισούμε τις ασθένειες που παίρνουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα μακρία απο εμάς ή πληγώνουν ανθρώπους ή πραγματικά είναι δύσκολο να θεραπευτούν, έτσι ο Θεός μισεί την υπερηφάνεια. Την μισεί. Το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που Εκείνος μισεί μέσα στη σειρά, σκεφτείτε το, η υπερηφάνεια μπορεί να μετατρέψει έναν άγγελο σε διάβολο. Νομίζεις ότι του αρέσει αυτό στο Θεό; Ενας άγγελος, δε μας μιλάει για την ανθρωπότητα. Οι αγγέλοι, αγνοί ιεροί αγγέλοι μεσα στον ουρανό, αυτό μπορεί να τους μετατρέψει σε δαίμονες. Τι μπορεί να κάνει για σένα; Τι μπορεί να κάνει για μένα; Η υπερηφάνεια, τι μπορεί να κάνει; Μπορεί να με μετατρέψει σε δαίμονα.

Η υπερηφάνεια παραγράφεται στις πύλες του παραδείσου στούς αγγέλους που κάποτε έμεναν εκεί. Τι λες για εσένα και για μένα που ποτέ δεν έχουμε μείνει εκεί; Σκέφτεσαι ποτέ πως μπορούμε να περπατήσουμε μέσα στον ουρανό έχοντας υπερηφάνεια μέσα στις καρδιές μας; Αν μπορούσαμε να έχουμε ομοιότητα της υπερηφάνειας, μερικά μικρά σωματίδια υπερηφάνειας και σκεφτόμαστε ότι πηγαίνουμε στο παράδεισο, τότες γιατί τότες ο διάβολος διώχθηκε;

Ο διάβολος δεν συνήθιζε στο να καπνίζει μαριχουάνα, δεν ήταν πότης μπύρας, δεν ήταν τίποτα απο αυτά στον παράδεισο. Δε του άρεσε η πορνεία, δε του άρεσε αυτό. Τι του άρεσε; Υπερηφάνεια. Σε εξωτερική βάση δε μπορούσες να τον κατηγορήσεις. Οντως εξαπάτησε το ένα τρίτο των αγγέλων. Με άλλα λόγια δεν ήταν προφανές το πρόβλημα που είχε. Σε εξωτερική όψη, ο Εωσφόρος τα είχε όλα συγκεντρωμένα και ο Θεός είπε, πρέπει να φύγεις. Πρέπει να φύγεις απο τα μάτια μου. Δε μπορείς να μείνεις σε αυτήν την θέση και να συνεχίζεις να ζείς. Ο Σατανάς και οι αγγέλοι του εκδιώχθηκαν απο τον ουρανό μετα που αγωνίστηκαν μερικώς για την νοημοσύνη των άλλων αγγέλων. Υπερηφάνεια μετατρέπει τους αγγέλους σε δαίμονες. Τι μπορεί να κανει σε σενα κι σε μένα;
Ιεζεκιήλ 28:13 Γεννήθηκες και έζησες μέσα στα πλούτη, σε κάθε τρυφήν και άνεση στο παράδεισο του Θεού. Φόρεσες κάθε πολύτιμο λίθο, σάρδιο, τοπάζιο, σμάραγδια, ρουβίνια, σάπφειρα, ίασπιν, άργυρο, χρυσό, λιγύριο, αχάτη, αμέθυστο, και χρυσόλιθο και βηρύλλιο και ονύχιο. Γέμισες τα θησαυροφυλάκιά σου με χρυσό και αυτά ακόμα στις αποθήκες σου. 14 Από την ημέρα, κατά την (οποίαν) έλαβες ύπαρξη, εγώ σε κατέταξα μαζί με το χερουβείμ, (σε) έθεσα σε όρους ψηλό αφιερωμένο στην λατρεία του Θεού. Γεννήθηκες και έζησες μέσα σε πολυτίμα λίθη που λάμπουν σάν φωτιά. 15 (Υπήρξες) κατά την εμφάνιση άμεμπτος, αψεγάδιαστος και τέλειος με λαμπρότητα την ημέρα της δόξης σου· από την ημέρα που έλαβες ύπαρξη μέχρι της εποχής, κατά την οποία διέπραξες αδικία.

Ήταν τέλειος όσο τέλειος γινόταν ήταν ο Εωσφόρος μέχρι κάτι βρέθηκε μέσα του. Τι συμβαίνει σε τέλεια άτομα; Τι είναι αυτό που δεν υπερβαίνει: υπερηφάνεια.

Υπάρχει η πεποίθηση ό,τι όταν σώζεστε, πάντα σώζεστε. Μετά υπάρχει το ερώτημα γιατί πάνω στη γη έπεσε ο διάβολος; Αλλοτε να είναι μέσα στο παράδεισο, θα είναι πάντα μέσα στο παράδεισο. Έχουμε ελεύθερη επιλογή. Έχουμε την ελευθερία να επιλέξουμε και να παίρνουμε αποφάσεις πάνω σε αυτό και όσο αφορά την ελευθερία, έρχεται η ικανότητα να σκεφτούμε μόνοι μας αν είμαστε καλύτεροι ή αν είμαστε καλύτερα απο το να έχει πεί ο Θεός.
Οτι η δική μου σκέψη, η γνώμη μου είναι καλύτερη απο του Θεού; Εμείς ισώς να μην εκφράσουμε με λέξεις, ό,τι μπορούμε να συμπεριφερομαστε με διαφορετικούς επίπεδα. Οταν λέει κάτι ο Θεός, λέμε “ναι, ίσως.” Εκεί ακριβώς που σκεφτόμαστε ό,τι ίσως ο Θεός δεν είναι ακριβώς σωστός, Αυτόματα βαζω τον εαυτό μου πάνω απο το Θεό.

Οταν διαβάζουμε την Αγία Γραφή , συχνά εξετάζουμε την Αγία Γραφή. Ερχόμαστε στην Αγία Γραφή και πρόκειτε να εξετάσουμε την Αγία Γραφή. Η Αγία Γραφή σε εξετάζει όταν την διαβάζεις. Το πιστεύετε αυτό; Οταν το πλησιάζεται, ο λόγος του Θεού σε εξετάζει. Δεν εξετάζεται εσείς τον Λόγο του Θεού. Δεν είστε εσείς αυτός που θα εξετάσετε το Λόγο του Θεού. Ο Λόγος του Θεού σας εξετάζει. Οταν ερχόμαστε στο Λόγο του Θεού ξεκινάμε να σκεφτόμαστε ότι τα στοιχεία είναι λάθος ή δεν είμαστε σίγουροι για τις θεωρίες ή τα διδάγματα στο οποίο η Αγία Γραφή είναι επιφανής, τότες η Αγία Γραφή αποδεικνύει ό,τι κάνουμε αυτό που έκανε ο διάβολος. Αυτή η ανομία βρέθηκε μέσα του.

Ιεζεκιήλ 28:17 Υπερηφανεύθηκε η καρδία σου για την ωραιότητά σου, διαφθείρθηκε η επιστήμη σου μαζί με την μεγαλοπρέπειά σου. Εξ αιτίας των αναριθμήτων αμαρτιών σου σε έριξα κάτω στο έδαφος και σε τιμώρησα κατά τρόπον παραδειγματικόν ενώπιον των άλλων.

Παρατηρείστε ότι υπάρχουν δύο στοιχεία μέσα σε αυτό το κείμενο που αφορά την υπερηφάνεια. Και ένα απο αυτά είναι η ομορφιά. Με άλλα λόγια, μπορούμε να βάλουμε σε έκθεση την υπερηφάνεια.

Ο διάβολος ήταν διεφθαρμένος απο την ομορφιά. Είναι καλή η ομορφιά; Ναι. Μπορεί να σε διεφθάρει; Ναι. Το άλλο είναι η σοφία. Η σοφία είναι διεφθαρμένη.

Η Ανώτατη Εκπαίδευση παράγει Υπερηφάνεια; Η σοφία του διαβόλου διεφθάθηκε. Ηταν τόσο έξυπνος που έγινε χαζός.

Παροιμίες 11:2 [Οταν] έρχεται η υπερηφάνεια, έρχεται η ντροπή, αλλα με ταπεινότητα [είναι] η σοφία.

Που βρίσκεται η σοφία; Μέσα στούς περήφανους ή στους ταπεινούς; Μέσα στους ταπεινούς βρίσκεται.
Οι Κορινθίοι Α 8:1 και το 2 μας λένε ό,τι η γνώση παραφουσκώνεται. Οταν γνωρίζεις κάτι, υπάρχει η τάση να αυξηθεί η μεγένθηση της τάσης στο κεφάλη σου. Αυτό δε σημαίνει ότι δε γνωρίζουμε κάτι με ασφάλεια. Υπάρχει σωστή γνώση αλλά αυτό πρέπει να γίνει μέσα στο Πανεπιστήμιο του Θεού. Αν δεν γίνει μέσα στο Πανεπιστήμιο του Θεού, οδηγεί στην παραφούσκωση. Ο Θεός έχει έναν καλό τρόπο να διδάσκει χωρίς άσχημα αποτελέσματα στην εκπάιδευση του.

Κορινθίους Α’ 8:2 Αν κάποιος νομίζει ότι έχει γνωρίσει κάτι, ακόμα δεν το γνώρισε καθώς πρέπει να το γνωρίσει. 

Υπάρχει τρόπος να έχουμε την γνώση και υπάρχει ο τρόπος να μην τη έχουμε. Εγκόσμια εκπαίδευση έχει τον τρόπο της να υπάρχει η γνώση με τον λάθος τρόπο που οδηγεί σε υπερηφάνεια και τι μισεί ο Θεός; Υπερηφάνεια.
Μπορεί να σκεφτούμε να πάμε και να εκπαιδευτούμε μόνο για να υπηρετήσουμε τον Θεό.

Μέσα στις προσπάθειες τους να μετριάσουν τους εαυτό τους να γίνουν συνεργάτες με το Θεό, οι άνδρες συχνά τοποθετούνται σε συγκεκριμένες θέσεις ως βούληση να αποκλειστούν για την διαμόρφωση και του καλοπιού στο οποίο ο Θεός επιθυμεί να τους δώσει. {CC 83.2}

Οταν ερχόμαστε να μετριάσουμε και να εκπαιδεύσουμε τον εαυτό μας για να υπηρετήσουμε τον Θεό, είναι συχνή συνήθεια να τοποθετηθούμε το εαυτό μας στην θέση η οποία μας αποκλείει απο το υπηρετούμε τον Θεό όπως Εκείνος το επιθυμεί.

Οι περισσότεροι ανθρώποι θα πάνε και θα αποκτήσουν ανώτατη εκπαίδευση. Δεν είμαι εναντίον στην εκπαίδευση. Ομως η Αγία Γραφή λέει ξεκάθαρα ότι ο Θεός μισεί την υπερηφάνεια. Ποιό είναι το θέμα; Η εκπαίδευση ή η υπερηφάνεια; Η υπερηφάνεια είναι το θέμα που αντιμετωπίζουμε. Δε μπορούμε με ασφάλεια να κάνουμε μερικά πράγματα έξω απο την θέληση του Θεού και να μην επηρεαστούμε απο την υπερηφάνεια. Η υπερηφάνεια είναι κάτι που εξαπατεί. Αν σας ρωτήσω αν έχετε ποτέ εξαπατηθεί και μου πείτε ναι, ο κόσμος γύρω σου θα είναι υπερήφανος εκτός απο μένα δε θα είμαι υπερήφανος. Αυτό είναι ακριβώς αυτό που σκέφτονται άτομα που δεν είναι υπερήφανα.

Η γνώση παραφουσκώνεται. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για γνώση έξω απο του Θεού το Πανεπιστήμιο. Το Πανεπιστήμιο του Θεού ίσως να περιλαμβάνει πηγαίνοντας σε ένα εγκοσμιο πανεπιστήμιο όπως έκανε ο Ντανιέλ. Αλλά ο Δανιήλ δεν ήταν στο Πανεπιστημιο των Χαλδαίων για το σκοπό να αποκτήσει την ανώτατη εκπάιδευση του. Βρισκόταν μέσα στο Πανεπιστήμιο του Θεού μαθαίνοντας απο τα μαθήματα που τον δίδασκε ο Θεός. Ο μοναδικός λόγος που ο Ντανιέλ μπορούσε να αντέξει με τόσο υψηλή θέση στο να είσαι σε τόσο υπεύθυνη θέση, ήταν επειδή είχε μια αρχική εκπαίδευση στην παιδική του ηλικία όπως μερικοί ανθρώποι είχαν. Μπορείς να συλλογιστείς. Είχα μια καλή αρχική εκπαίδευση στην παιδική μου ηλικία; Τότες αν δεν είχα, Θα ήθελα να είχα την εμπερία της Βαβυλών όπως είχε ο Ντανιέλ.

Πόσοι άνθρωποι του Ιούδα υπήρχαν που δεν έκαναν αυτό που έκανε ο Ντανιέλ; Αρκετοί. Όταν μιλάμε για την τάση, την συχνότητα για να αποκτήσει εκπαίδευση, η μέγιστη πλειοψηφία των ανθρώπων θα είναι περήφανοι για την εκπαίδευση τους. Μέσα στις προσπάθειες τους να μετριαστούν, σκέφτονται ‘Θα ήθελα να είμαι λειτουργός’. Είναι ευγενής στο να γίνεις λειτουργός; Είναι ευγενής να γίνεις εργάτης της Αγίας Γραφής; Το να είσαι Ιεραπόστολος; Τότες εγώ θα πάω στο πανεπιστήμιο και θα το μάθω αυτό. Κάνοντας αυτό λέει ό,τι μέσα στις προσπάθιες να μετριαστούν να γίνουν συνεργάτες με τον Θεό σημαίνει τοποθετούνται συχνά σε συγκεκριμένες θέσεις όπως και εντελώς θα καθιστούν ακατάλληλοι προς την διαμόρφωση και την ξεκούραση στην οποία ο Κύριος επιθυμεί να τους δόσει. Υπάρχει κάτι που διαφθείρει την σοφία.

Κορινθίους Α’ 3:18 Κανείς τον εαυτό του ας μην εξαπατά. Αν κάποιος νομίζει πως είναι σοφός μεταξύ σας σε τούτο τον αιώνα, μωρός ας γίνει, για να γίνει σοφός.

Η ανώτατη θέση που θα αποκτήσεις είναι η ταπεινότητα. Δε μπορείς να φτάσεις πιο ψηλά απο αυτό. Ομως ο κόσμος δε σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο. Αν κάποιος φαίνειται να είναι σοφός, αφήστε τον να γίνει ταπεινός για να φαίνεται ό,τι ίσως είναι σοφός.

Κορινθίους Α’ 3:19 Γιατί η σοφία του κόσμου τούτου είναι μωρία μπροστά στο Θεό. Γιατί είναι γραμμένο: Αυτός που αδράχνει τους σοφούς μέσα στην πανουργία τους.

Με άλλα λόγια, όσο περισσότερα λαμβάνω εγκόσμια εκπαίδευση, περισσότερο μωρός γίνομαι στα μάτια του Θεού.
Κορινθίους Α’ 3:20 και πάλι: Ο Κύριος γνωρίζει τους διαλογισμούς των σοφών ότι είναι μάταιοι, 

Ο Απόστολος Παύλος γράφει στην Εκκλησία της Κορίνθου. Η Κόρινθος βρίσκεται στην Ελλάδα όχι πολύ μακριά απο την Αθήνα. Οι Έλληνες ήταν οι άνθρωποι που ανακάλυψαν τα πανεπιστήμια. Είχαν τους φιλοσόφους τους και η λέξη πανεπιστήμιο σημαίνει η ενότητα στην πολυμορφία. Αυτό που σκεπτόντουσαν ήταν, θα φέρουμε μια ολοκληρωμένη σειρά απο ριζικές ιδέες και θα τα συγκεντρώσουμε όλα σε ενα σημείο, σε μια τοποθέτηση. Ολες αυτές οι διαφορετικές απόψεις της ζωής και ο τρόπος σκέψης και όσους φιλοσόφους μπορούμε να συγκεντρώσουμε μαζί, θα τους τοποθετήσουμε μέσα σε ένα σημείο και θα τηλεφωνήσουμε σε αυτό το πανεπιστήμιο. Οι Ελλήνες ήταν πολύ καλοί σε αυτό. Ο συνδυασμός τους με τους Ολυμπιακούς αγώνες, ήταν τα αθλητικά τους. Αυτό είναι Ελληνικό. Οι Κορίνθιοι βρισκόντουσαν στη Ελλάδα επομένος αυτός τώρα γράφει για αυτήν την κοσμική σοφία που προέρχεται απο την Ελληνική Φιλοσοφία η οποία φαίνεται ταπεινή στα μάτια του Θεού.

Κορινθίους Α’ 1:17 Γιατί δε με απέστειλε ο Χριστός να βαφτίζω, αλλά να ευαγγελίζω, όχι με σοφία λόγου, για να μην κενωθεί ο σταυρός του Χριστού. 18 Γιατί ο λόγος του σταυρού αφενός γι’ αυτούς που χάνονται είναι μωρία, αφετέρου για εμάς που σωζόμαστε είναι δύναμη Θεού. 

Οι αλήθειες της Αγίας Γραφής και τα δόγματα του Ιησού Χρηστού η απλότητα και η αγνότητα που βρίσκονται μέσα σε εγκόσμια μορφωμένα μυαλά, αυτό θεωρείτε ανοησία. Για το Θεό, η εκπαίδευση του κόσμου είναι ανοησία. Επομένως αυτοί είναι οι πιθανότητες. Με άλλα λόγια, η κοσμική εκπαίδευση μέσα στην βάση της φιλοσοφίας της είναι τελείως εναντίων στα διδάγματα του Ιησού Χρηστού, εντελώς. Υπάρχει λίγη γνώση για να αποκτηθεί μέσα απο τις επιστήμες και τις κατανοήσεις. Αλλά μιλώ για τον πυρίνα που παράγει, ελιτισμό. Όπως ακριβώς προκαλεί μια δομή να βρίσκεται στη θέση να ξεπεράσει τους υπόλοιπους μαθητές και να βαθμολογούνται σε βάση τους πάντες και να λαμβάνουν διακρίσεις και πολλά άλλα που διαθέτουν την υπερηφάνεια της ανθρωπότητας.

Αυτά τα προϊόντα βρίσκονται σε αντίθεση στις αρχές του Ιησού Χρηστό. Ένας λέει ένας είναι ανόητος, ο άλλος λέει ότι ο άλλος είναι ανόητος.

Κορινθίους Α’ 1:19 Γιατί είναι γραμμένο: Θα καταστρέψω τη σοφία των σοφών και τη σύνεση των συνετών θα απορρίψω. 20 Πού [είναι] ο σοφός; Πού ο γραμματέας; Πού [είναι] ο συζητητής του αιώνα τούτου; Δε μώρανε ο Θεός τη σοφία [αυτού] του κόσμου;  21 Επειδή, λοιπόν, με τη σοφία του Θεού, δε γνώρισε ο κόσμος διαμέσου της σοφίας του το Θεό, ευδόκησε ο Θεός διαμέσου της μωρίας του κηρύγματος να σώσει εκείνους που πιστεύουν. 22 Επειδή, πράγματι, οι Ιουδαίοι απαιτούν σημεία και οι Έλληνες ζητούν σοφία, 23 εμείς όμως κηρύττουμε Χριστό σταυρωμένο, αφενός στους Ιουδαίους είναι σκάνδαλο, αφετέρου στα έθνη μωρία. 24 Σ’ αυτούς όμως τους κλητούς, Ιουδαίους και Έλληνες, ο Χριστός είναι Θεού δύναμη και Θεού σοφία. 25 Γιατί το μωρό του Θεού είναι σοφότερο των ανθρώπων και το ασθενές του Θεού είναι ισχυρότερο των ανθρώπων. 26 Βλέπετε πράγματι την κλήση σας, αδελφοί, γιατί δεν είστε πολλοί σοφοί κατά σάρκα, δεν είστε πολλοί δυνατοί, δεν είστε πολλοί ευγενείς. 

Μελέτησες την ζωή του Ιησού, ποιά ήταν η κατοχή των ανθρώπων οι οποίοι Τον δέχτηκαν; Δεν ήταν μια τάξη μορφωμένη, θα ήταν δυσκολότερο για την ανώτερη τάξη να δεχτούν τον Ιησού απο εκείνους που δεν ήταν τόσο μορφωμένοι. Ο λόγος ήταν για ένα λόγο που η εκπαίδευση παράγει απο το κόσμο, αυτή είναι η υπερηφάνεια. Η υπερηφάνεια που βρίσκεται μέσα σε έναν άνθρωπο γκρεμίζεται με μεγάλη δυσκολία απο κάποιον που γνωρίζει ό,τι δεν γνωρίζει τίποτα. Ποιό είναι το θέμα πάλι; Είναι η εκπαίδευση ή η υπερηφάνεια; Η υπερηφάνεια είναι το πρόβλημα και αν η εκπαίδευση παράγει υπερηφάνεια τότες τι θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί; Εκπαίδευση. Πρέπει να σιγουρευτούμε ό,τι είμαστε εγγεγραμμένοι στο πανεπιστήμιο του Ιησού. Θα το περάσουμε και θα δείξουμε αυτό τι σημαίνει. Λίγοι σοφοί άνδρες ονομάζονται μετά την σάρκα.

Κορινθίους Α’ 1:27 Αλλά τα μωρά του κόσμου εξέλεξε ο Θεός, για να καταντροπιάσει τους σοφούς, και τα ασθενή του κόσμου εξέλεξε ο Θεός, για να καταντροπιάσει τα ισχυρά, 28 και τα αγενή του κόσμου στην καταγωγή και τα εξουθενωμένα εξέλεξε ο Θεός, αυτά που δεν είναι, για να καταργήσει αυτά που είναι, 29 με σκοπό να μην καυχηθεί καμιά σάρκα μπροστά στο Θεό. 

Αν ο Θεός θέλει να εκπαιδεύσει εσένα κι εμένα μέσα στο Πανεπιστήμιο Του για να αποκτήσουμε πραγματική γνώση. Η πραγματική γνώση έρχεται μέσα απο την μετατροπή.

Ματθαίος 11:29 Σηκώστε το ζυγό μου πάνω σας και μάθετε από εμένα, γιατί είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση στις ψυχές σας. 

Αν εγγραφτούμε στο πανεπιστήμιο του Ιησού, ποιά βασική αρχή θα διδαχτεί μέσα στο σχολείο Του; Το λέει ξεκάθαρα. Μάθεται απο Μένα γιατί είμαι πράος και ταπεινός στη καρδια. Με άλλα λόγια, η πραγματική εκπαίδευση θα οδηγήσουν τους άνδρες να γίνουν ταπεινοί και αγαθοί. Μόνο ο Ιησούς μπορεί να το κάνει αυτό.

Παροιμίες 2:6 Διότι για τον Κύριο είναι εκείνος, ο οποίος χαρίζει την σοφία και απο αυτόν [πηγάζει] και εκχύνεται η γνώση της αλήθειας και η σύνεση.

Απο που έρχεται η πραγματική γνώση; Απο που προέρχεται η πραγματική γνώση; Απο το Θεό, απο το στόμα Του έρχεται η σοφία. Αν η επιδίωξη της εγκόσμιας προκαλεί να αποκτηθεί η σοφία, τότες πραγματικά ψάχνουμε σε λάθος σημείο.
Υπάρχει γνώση που θα αποκτηθεί όμως γνώση δίχως πραότητα είναι το πιο επικύνδυνο αντικείμενο που μπορούμε να έχουμε. Παράγει την πιο αθεράπευτη ασθένεια που ονομάζεται υπερηφάνεια. Επομένως, αν θέλεις να αποκτήσεις την γνώση και την κατανόηση, παίρνοντας την απο το στόμα του Θεού: απόκτησε το απο το σχολείο του Θεού.

Μωυσή          

Υπάρχει ένας που εγγράφτηκε στο σχολείο του Θεού, όμως πριν εγγραφεί στο σχολείο του Θεού, τελείωσε το πανεπιστήμιο. Ονομαζόταν Μωυσής.
Ενα στοιχείο απο την Παλαιά Διαθήκη που χρειάζεται να καταλάβουμε είναι ό,τι σε αυτές τις μέρες, συχνά κοιτάζουμε κάτω στους ανθρώπους στο παρελθόν γιατί δεν είχαν όλες αυτές τις τεχνολογίες που έχουμε εμείς σήμερα. Μα πιστέψετε το ή όχι, ήταν εξαιρετικά έξυπνοι. Αν πραγματικά μελετήσετε τις πυραμίδες το πώς κτίστηκαν και οι κατασκευές, θα χρειαστεί να ξύσεις το κεφάλι σου και να σκεφτείς ότι οι άνδρες σήμερα δε μπορούν να το κάνουν.Το τι έκανε ο Αιγυπτιακός πολιτισμός τότες ήταν απίστευτα τεχνικό. Είχαν τεράστια γνώση.

Εξοδος 2:11 Και ήρθε να περάσει εκείνες τις ημέρες, όταν μεγάλωσε ο Μωυσής, και επισκέπτηκε τα αδέρφια του, είδε την ταλαιπωρία τους: παρακολουθούσε έναν Αιγύπτιο να κτυπά έναν Εβραίο, ένα απο τους αδερφούς του. 12 Και κοίταξε ολόγυρα του από εδώ και απο εκεί, δεν είδε κανένα και όταν είδε ότι [δεν υπήρχε] κανένας, σκότωσε τον Αιγύπτιο, και έκρυψε το πτώμα του στην άμμο. 13 Την άλλη μέρα ήρθε πάλι ο Μωυσής, είδε δύο Εβραίους να διαπληκτίζονται, και είπε στον αδικούντα, “ γιατί κτυπάς τον πλησίον σου; ” 14 Εκείνος του απάντησε με αναίδεια, “ Ποιός σε διώρισε άρχοντα και δικάστή σε εμάς; μήπως θέλεις να σκοτώσεις και εμένα, όπως χθές σκότωσες τον Αιγύπτιο; ” Φοβήθηκε ο Μωυσής απο το λόγο του και είπε: “ λοιπόν, έγινε τόσο γνωστή η χθεσινή μου πράξη; ”

Ο Μωυσής τωρα είναι 40 ετών. Είναι 40 χρονών και έχει μεγαλώσει μέσα στα δικαστήρια της Αιγύπτου.

Πράξη 7:22 Και ο Μωησής εκπαιδεύτηκε μέσα σε όλη την σοφία της Αιγύπτου και ήταν δυνατοί στα λόγια και σε πράξεις.

Μπορούσε ο Μωυσής να μιλήσει καλά; Μπορούσε να μιλήσει. Έμαθε όλη τη σοφία απο τους Αιγύπτιους. Έμαθε πώς να είναι μέσα στη γερουσία. Έμαθε ό,τι ήταν σημαντικό για να κυβερνήσει μια χώρα. Ηταν δυναμικός σε ό,τι έκανε καθώς και όπως μιλούσε.

Πράξη 7:23 Και όταν ήταν ακριβώς σαράντα ετών, αποφάσισε να επισκεφτεί τα αδέρφια του, τα παιδιά του Ισραήλ. 24 Βλέποντας έναν (απο όλους) να κακομεταχειριζόνταν απο έναν Αιγύπτιο, [τον] υπερασπίστηκε, και πήρε την εκδίκηση του σκοτώνοντας τον. 25 Εκείνος όμως υπέθεσε ό,τι τα αδέρφια του θα καταλάμβαιναν ότι ήταν θέλημα Θεού να τους σώσει, όμως εκείνοι δε το κατάλαβαν.

Η ιστορία είναι ό,τι πάει στα αδέρφια του γιατί ήθελε να υπηρετήσει ποιόν; Ο Μωυσής ήθελε να βοηθήσει το Θεό. Μόλις είχε εκπαιδευτεί μέσα στα δικαστήρια της Αιγύπτου και τώρα θέλει να βοηθήσει το Θεό. Έρχεται και βλέπει έναν Αιγύπτιο να πληγώνει έναν άνθρωπο του Θεού και τον σκοτώνει. Άσχημη ιδέα. Όλη του η εκπαίδευση, ό,τι έμαθε, αυτός είναι ο τρόπος να το κάνεις – με πόλεμο. Αν πρόκειται να οδηγήσει το λαό του Θεού μέσα στην καρδιά σου και είσαι διάδοχος του θρόνου, νομίζεις ό,τι έχεις την τύχη να οδηγήσεις το λαό του Θεού. Με ανθρώπινη σκέψη. Θα γίνεις ο επόμενος Φαραώ, μπορείς να το πείς, αφησέ τον. Όμως ο Θεός είχε διαφορετικά σχέδια. Ο Θεός είχε ένα πανεπιστήμιο προετοίμασμένο για το Μωυσή να ξεμάθει ό,τι είχε μάθει.

Ο Μωυσής είχε υποθέσει ό,τι η εκπαίδευση του μέσα στη σοφία της Αιγύπτου θα ήταν ικανός να οδηγήσει το Ισραήλ απο την δουλεία. Δεν έμαθε όλα τα απαραίτητα για έναν στρατηγό; Δεν είχε τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα όλων των καλυτερων σχολείων της χώρας; – Ναί, ένιωθε ότι μπορούσε να τους οδηγήσει. Αρχικά ξεκίνησε την εργασία του προσπαθόντας να αποκτήσει την χάρη του δικού του λαό απευθυνόντας στα λάθη τους. Είχε σκοτώσει έναν Αιγύπτιο που η επίβολη του, ήταν πάνω στο αδερφό του. Με αυτό εκδηλώνεται το πνεύμα του που ήταν δολοφόνος απο την αρχή, και αποδείχθηκε ακατάλληλος να εκπροσωπήσει το Θεό του έλεος, της αγάπης και της τρυφερότητας. {CC 82,2}

Με ποιόν έγινε ίδιος; Το Σατανά; Ο Μωυσής από όλο το κόσμο βγήκε απο την Αίγυπτο με την τακτική του δαίμονα. Πίστευε στο Θεό; Ναι. Αγαπούσε το Θεό; Ναι. Είχε σεβασμό προς το Θεό; Ηθελε να σώσει το λαο. Δεν ήταν αυτό τίμιο; Θα νομίζεις, ίσως ένας μαύρος Φαραώ, ο κακός Φαραώ, ήταν σαν το διάβολο. Ηρθε ο Μωυσής και πρόσθεσε την εκπαίδευτικό σύστημα μέ όλα τα σχέδια και ιδέες που χρησιμοποιούσε ο Σατανάς.
Αν και η πρόθεση ήταν καλή, απλά επειδή έχουμε μια θρησκευτική εμπειρία με το Θεό, αυτό δε σημαίνει ό,τι δε θα γίνουμε σαν το διάβολο. Πως έγινε ο διάβολος ο διάβολος; Δεν ήταν δίπλα στο Θεό; Δεν ήταν αυτός ο πιο θρήσκος άνθρωπος στο Παράδεισο; Έχοντας την υψηλότερη θέση καλύπτοντας τους αγγέλους του ουρανού. Θα ήταν ο βασικός άνθρωπος σε όλες τις τελετές του παραδείσου και σε όλες τις δραστηριότητες προσκύνησης του παραδείσου, θα ήταν ο υπ’ αριθμός ένα και ακόμα έγινε διάβολος. Ο Μωυσής έχοντας την αγάπη για το Θεό και έχοντας το σεβασμό του Θεού και θέλοντας να κάνει το θέλημα του Θεού, καταλήγει να κάνει πράγματα που κάνει ο διάβολος.

Μπορείς εσυ και εγω να αποκτήσουμε μια εκπαίδευση για να έχουμε την ικανότητα να υπηρετήσουμε το Θεό, στην πραγματικότητα εφαρμόζουν τους μεθόδους του διαβόλου μέσα στην εκκλησία του Θεού; Μπορούμε. Δε χρειάζεται να είμαστε Σατανιστές για να κάνουμε ό,τι κάνει ο διάβολος.

Η ιστορία μας λέει ότι ο Μωυσής πριν κλείσει τα 40, έλεγχε όλο το στρατό της Αιγύπτου και κατακτούσε τα έθνη και ήταν πολυ επιτυχείς στις μάχες. Σε μερικά γραπτά του Ιώσηπου και απλές πληροφορίες ιστορικές το πως ήταν ή Αιγυπτο το χρόνο που ο Μωυσής πλησίαζε την ηλικία εκμάθησης για να γίνει στρατηγός του στρατού, εκείνες τις στιγμές η ευημερία της Αιγύπτου ήταν αρκετά καλές. Γιατί; Ποιός ήταν εκεί; Ο Μωυσής.

Σκέφτεσαι αυτούς τους μεγάλους πολεμιστές, σαν τον Ναβουχοδονόσορ πηγαίνοντας να καταστρέψει την Νινευή. Ήταν ένας τόσο σπουδαίος στρατηγός του στρατού. Οταν σκέφτεσαι όλους τους στρατούς που είχαν απίστευτους στρατηγούς όπως ο Μέγας Αλέξανδρος ή άλλοι στρατηγοί μέσα σε μοντέρνους καιρούς, Ο Ναπολέων και άλλοι στρατηγοί έχουν καταφέρει τεράστιους αριθμούς απο νίκες, γνώριζες ό,τι ο Μωυσής ήταν έτσι ακριβώς με το δικό του στρατό; Απίστευτο, ήταν ισχυρός σε αυτό που έκανε και πως μιλούσε. Ηταν ένας άνδρας ικανός. Αλλα βγήκε τελείως ακατάλληλος να κάνει αυτό που ήθελε ο Θεός – τελείως ακατάλληλος.
Όπως πολλοί άλλοι; αμέσως έχασε την εμπιστοσύνη του στο Θεό, και γύρισε την πλάτη του στην καθορισμένη εργασία. Έφυγε απο την οργή του Φαραώ. Το ολοκλήρωσε για το λάθος του… ο Θεός δε θα το επέτρεπε να είναι μέτοχος στο να οδηγήσει το λαό Του απο την σκληρή δουλεία. Αλλά ο Κύριος αυτά τα επέτρεψε κι ό,τι Εκείνος ίσως να μπορέσει να του μάθει ευγένεια, καλοσύνη, να είναι μακρόθυμος, που είναι απαραίτητο για κάθε εργάτη να κατέχει ο κάθε Αρχοντα. {CC 82.2}

Ο Μωησής έρχεται να κάνει το μεγάλο έργο του νομίζοντας ό,τι έχει όλο το ταλέντο και μετά βρίσκεται με ένα χτύπημα πίσω. Οταν βρίσκεται με ένα χτύπημα πίσω, τρέχει αποθαρρυμένος νομίζοντας ό,τι ο Θεός τον εγκατέλειψε. Αυτή είναι η ικανότητα που χρειάζεσαι να υπηρετήσεις το Θεό όταν υπάρχει ένα χτύπημα προς τα πίσω απο το Θεό, ό,τι θα το εγκαταλείψεις τώρα; Αυτό παράγει η εγκόσμια εκπαίδευση, υπερηφάνεια στις ικανότητες μου και όταν κάποιος χτυπά τις ικανότητες μου, γίνομαι πιο προσβεβλημένος απο ποτέ. Χρειάζεται να αποδείξω στον εαυτό μου ό,τι γενικά προσπαθόντας να ενισχύσω τον εαυτό μου με τις ικανότητες μου και την εκπαίδευση και όλα τα γράμματα μετά απο το ονομά μου και το πως μπορώ να αποδείξω ό,τι είναι απαραίτητο και ό,τι το αξίζω.

Ο Μωυσής όπως κάθε άλλον δέχεται το χτύπημα απο το Θεό. Λέει: ‘ όπως πολλοί άλλοι χάνει αμέσως την εμπιστοσύνη του στο Θεό.’ Γιατί χάνετε την εμπιστοσύνη σας στο Θεό; Επειδή έχει τόσο εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Ο Θεός λέει, Μωυσή, δεν είσαι καθόλου κατάλληλος. Βέβαια μπορείς να κυβερνήσεις το Αιγυπτιακό Στρατό και πιθανόν να αποκτήσεις αρκετό έδαφος για τους Αιγύπτιους, αλλά δεν είσαι έτοιμος για τις υπηρεσίες μου. Πρέπει να μάθεις να έχεις εμπιστοσύνη σε μένα, όχι στον εαυτό σου.

Μέσα σε αυτό το ύψος της ανθρώπινης δόξας ο Κύριος επέτρεψε στον Μωυσή να αποκαλύψει την ανοησία της ανθρώπινης σοφίας, την αδυναμία της δύναμης του ανθρώπου, ό,τι θα μπορεί να οδηγηθεί να κατανοήσει την απόλυτη ανικανότητα, και την ανεπάρκεια του χωρίς να γίνει δεκτή απο τον Κύριο Ιησού. 27 {CC 82.3}

Ο Θεός δε ψάχνει για άντρες με την απόλυτη ακπαίδευση… Ο Κύριος θέλει τους άνδρες να εκτιμήσουν το προνόμιο να είναι εργάτες και να συνεργάζονται μαζί με το Θεό – οι άνδρες που Τον τιμούν καθιστώντας σιωπηρή υπακοή στις απαιτήσεις Του ανεξάρτητα με προηγούμενες εντυπωσιακές θεωρίες…{CC 83.4}

Ισως να είχαμε πάει στο σχολείο και να μαθαίναμε ορισμένα πράγματα και να τοποθετούσαμε μέσα στο μυαλό τους ορισμένες φιλοσοφίες, ορισμένες ιδέες και ο Θεός θέλει να μας διδάξει ό,τι πρέπει να τον υπακούμε ανεξάρτητα απο το τι έχει εμφυτευτεί εδώ στην προηγούμενη εκπαίδευση. Επομένως, το περισσότερο που μπαίνει μέσα με κοσμική σοφία σύμφωνα με τη σάρκα, το περισσότερο που πρέπει να εγκαταλείψω. Με άλλα λόγια, γίνεται πιο δύσκολο.

Όταν ο Ιησούς είπε ό,τι είναι δύσκολο για έναν πλούσιο άνθρωπο να μπεί μέσα στο βασίλειο του Παραδείσου, τα πλούτη και η εκπαίδευση συχνά πάνε μαζί. Αν θέλεις να είσαι πλούσιος, χρειάζεται να έχεις μια ανώτατη εκπαίδευση. Όχι πάντα μέσα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων που συχνά γίνεται. Είτε είμαστε πλούσιοι σε γνώση ή σε πλούτη αυτό μας το κάνει δυσκολότερο να μπούμε στο Παράδεισο. Γιατί; Τι μέγεθος τρύπας μας είπε Εκείνος ό,τι θα ήταν ο Παράδεισος που θα μπαίναμε μέσα; Το μάτι μιας βελόνας. Εχεις ποτέ δεί πόσο μεγάλο είναι αυτό; Για δοκίμασε να χωρέσεις εκεί μέσα το κεφάλι σου. Γιατί δε χωράει μέσα στο μάτι μιας βελόνας το κεφάλι σου; Γιατί το κεφάλι σου είναι πολυ μεγάλο. Ο Θεός λεει ό,τι πρέπει να μικρύνεις το κεφάλι σου για να το χωρέσεις εκεί μέσα. Πρέπει να μας εκπαιδεύσει. Μάθετε απο Μένα γιατί είμαι πράος και ταπεινός μέσα στην καρδιά.

Ο Μωυσής είχε έναν μαθητή. Ήταν καλά εκπαιδευμένος στο μαθαίνοντας για τους Αιγύπτιους, όμως αυτό δεν ήταν η μοναδική ικανότητα που χρειαζόταν για να τον προετοιμάσει για την δουλειά του. {CC 84.2}

Υπήρχαν μερικά πράγματα χρήσιμα μέσα στην εκπαιδευσή του; Υπήρχαν ορισμένα χρήσιμα πράγματα που έμαθε. Είναι όλα άσκοπος χρόνος; Όχι. Αλλά ποιό ήταν το πρόβλημα; Η υπερηφάνεια είναι το πρόβλημα και εκτός απο την θεωρία που είναι στην πραγματικότητα σε αντίθεση με τον τρόπο του Θεού, και αυτό είναι ένα πρόβλημα. Υπάρχουν μερικές επιστήμες ή γνώσεις που αποκτάμε οι οποίες είναι ουδέτερες, δεν είναι λάθος. Αλλά το τι παράγει μέσα μου είναι λάθος. Αν υπάρχει κάτι που είναι λάθος, τότες είναι λάθος και πρέπει να το ξεμάθουμε.

Ήταν, μέσα στην πρόνοια του Θεού, να μάθει να είναι υπομονετικός, να συγκρατεί τα πάθη του. Μέσα στο σχολείο της αυταπάρνησης και κακουχίες θα λάβει μια εκπαίδευση που θα του είναι υψίστης σημασίας. Αυτές οι δοκιμασίες θα τον προετοιμάσουν να ασκήσει την πατρική φροντιδα σε όποιον την χρειαστεί. Καμία γνώση, καμία μελέτη, καμία εγλωττία, μπορεί να είναι υποκατάστατο για αυτήν την εμπειρία στις δοκιμασίες σε κάποιον που θα προσέχει τις ψυχές να δίνει έναν λογαριασμό. Κάνοντας την δουλειά ενός ταπεινού βοσκού, γίνοντας ξεχασιάρης του εαυτού του και το ενδιαφέρον για το κοπάδι στην φύλαξη του, αυτός πρέπει να γίνει κατάλληλοςγια την υπερυψωμένη εργασία του που του ανατέθηκε για τους θνητούς, το να είναι ένας βοσκός των προβάτων μέσα στη βοσκή του Θεού. {CC 84.2}

Όσοι φοβούνται τον Θεό μέσα στο κόσμο πρέπει να είναι ενωμένοι μαζί του. Ο Ιησούς είναι ο πιο τέλειος εκπαιδευτής που ο κόσμος γνώρισε {84.3}

Ο Θεός έχει σχολείο; Προσφέρει κάποιο πτυχίο που η γή θα αναγνωρίσει; Οχι. Είναι ταπεινοτητό; Ό,τι ο Θεός θα σου διδάσκει κάτι και εσυ θα μπορείς να βγείς απο μια εκπαίδευση και ο κόσμος θα αναγνωρίσει τίποτα απο αυτό. Είναι ταπεινοτητό; Είναι πολυ ταπεινοτητό. Επειδή το τι μπορώ να πω στους άνδρες αν θελήσω να προσθέσω μέσα στο βιογραφικό για να βρω δουλειά ό,τι έχω υπηρετήσει πιστά τον Θεό για 30 χρόνια απο την ζωή μου μέσα σε εργαστήριο μαραγκού. Αυτό δε θα σας βάλει μέσα στο Οξφορτ ή να γίνεται Ιατρός ή επιστήμονας. Αν έχεις κάνει λίγη δουλειά στο σπίτι, ο κόσμος δε θα το θεωρήσει. Ομώς ο Θεός θα το κάνει. Τα μαθήματα της υπονομής και της τρυφερότητας, αυτά τα πράγματα είναι τα πιό σημαντικά που θα μπορείς ποτέ να μάθεις. Επειδή δεν αναγωνρίζεται απο το κόσμο, νομίζουμε ό,τι αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Φίλοι μου, είναι. Ο Μωυσής είναι ένα παράδειγμα και ο Θεός τον χρησιμοποίησε.

Ο Μωυσής μάθαινε αρκετά που θα ξεμάθαινε. Οι επιρροές που τον περικυκλώναν στην Αίγυπτο – η αγάπη της ανάδοχης μητέρας, η δική του υψηλή θέση ως εγγονός του Βασιλειά, η διάλυση σε κάθε χέρι, η ευγένεια, και ο μυστικισμός μιας ψεύτικης θρησκείας, το μεγαλείο της ειδολολατρικής λατρείας, το επίσημο μεγαλείο της αρχιτεκτονικής και γλυπτικής – ό,τι είχαν απομείνει βαθιές εντυπώσεις πάνω στο αναπτυγμένο του μυαλό και είχε φαρμαριστεί, σε κάποιο βαθμό, οι συνήθειες και ο χαρακτήρας. Ο χρόνος, η αλλαγή του περιβάλλοντος και η επικοινωνία με το Θεό θα μπορούσαν να αφαιρέσουν όλες αυτές τις εντυπώσεις. Θα απαιτούσε ο ίδιος ο Μωυσής να αγωνιστεί για την ζωή και να αποκυρρύξει το σφάλμα και να αποδεχτεί την αλήθεια, όμως ο Θεός θα είναι ο βοηθός του όταν η σύγκρουση θα ήταν πολυ σοβαρή για την ανθρώπινη δύναμη … {CC 86.3}

Πόσο δύσκολο ήταν για τον Μωυσή να πάει Διάμεσος και να γίνει ένας βοσκός για 40 χρόνια; Για 40 χρόνια είχε λάθος εκπαίδευση και τωρα πρέπει να την ξεμάθει και θα του πάρει 40 χρόνια. Οι αγώνες που πέρασε ο Μωυσής, οι εντυπώσεις, η πομπή και τα περίφημα πράγματα που είχαν εντυπωσιαστεί μέσα στο μυαλό του, και θα έπρεπε να διώξει. Θα χρειαζόταν ένα μέρος του Μωυσή να αγωνιστεί καθώς η ζωη θα απαρνηθεί το λάθος και θα αποδεχτεί την αλήθεια. Είναι τόσο δύσκολο να πας ενάντια με αυτό που έχεις ανατραφεί. Είναι απίστευτα σκληρό όμως γίνεται. Ο Μωυσής είναι το μεγάλο παράδειγμα εκείνη την στιγμή. Μια αλλαγή του περιβάλλοντος και η επικοινωνία του Θεού μπορεί να αφαιρέσει αυτές τις εντυπώσεις. 40 χρόνια αργότερα, πως ήταν ο Μωυσής; Ηθελε να σώσει το Ισραήλ; Δε το ήθελε. Τώρα είναι έτοιμος.

Τώρα λέει ο Θεός, είσαι έτοιμος. Συχνά θα πεί Ο Θεός, Κόιτα, Εγώ θα εκπαιδεύσω για την υπηρεσία και αυτή η εκπαίδευση είναι ό,τι δε θα υπηρετήσεις. Θέλω να κάνεις κάτι. Όταν θα μπορέσεις να το κάνεις αυτό με ευχαρίστηση τότες μπορείς να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα. Και λέμε, εντάξει, το κάνω με χαρά. Μπορώ να πάω στο επόμενο βήμα τώρα; Μπορώ να προχωρήσω από αυτήν την κουραστική δουλειά; Μπορώ τώρα να κάνω κάτι που πραγματικά θέλω; Είμαι χαρούμενος να το κάνω τώρα. Δεν είσαι χαρούμενος κάνοντας το τώρα γιατί θέλεις να προχωρήσεις επειδή θέλεις να βγείς έξω. Όταν είμαστε έτοιμοι να μείνουμε, τότες είμαστε έτοιμοι να βγούμε και να το κάνουμε μόνιμα.

Υπάρχουν μερικοί χαρακτήρες μέσα στην Αγία Γραφή που έχουν σηκωθεί στη θέση του εθνικού μεγαλείου. Ο Μωησής, Ο Ιωσήφ και ο Ντάνιελ. Ο Μωυσής μεγάλωσε μέσα σε αυτό και έπρεπε να φύγει για να ξαναμάθει πως να το κάνει σωστά.

Ιωσήφ
Ο Ιωσήφ ήταν αρχικά εκπαιδευμένος και μετά πήγε μέσα και έσωσε το λαό του σε μια θέση επίσης δεύτερος σε εξουσία της Αιγύπτου όμως δεν ήταν ικανός γιατί η εκπαίδευση του τον απέκλεισε. Απο που εκπαιδεύτηκε ο Ιωσήφ και μπόρεσε να κάνει την δουλειά που έκανε; Την πήρε απο το Θεό και μέσα απο την παιδική του εκπαιδευσή αλλά κι απο που αλλού την απέκτησε; Στην φυλακή. Ο Ιωσήφ ήταν φυλακισμένος για χρόνια. Οσο για τον ενδιαφερόμενο, δε θα έβγαινε ποτέ. Γι’ αυτό ήταν χαρούμενος και κατέβηκε κάτω και ήταν ένας Χριστιανός μέσα στην φυλακή. Μετά λέει ο Θεός, εντάξει, θα σε βγάλω έξω.

Ψαλμοί 105:17 Εστειλε έναν άνθρωπο πριν απο εκείνους, [κι] ο Ιωσήφ, [που] ήταν πουλημένος για σκλάβος 18 Τα πόδια τους πονούσαν με δεσμά: ήταν τοποθετημένος μέσα στο ατσάλι. 19 μέχρι την ώρα που ήρθα ο λόγος του: ο λόγος του Θεού τον δοκίμασε.

Θα σκεφτόσουν ότι το να είχε πουληθεί ως σκλάβος αρχικά θα ήταν αρκετή δοκιμασία. Επρεπε να μάθει περισσότερα. Πιθανόν να μπορούσες να φανταστείς το καρδιοχτύπημα του νεαρού Ιωσήφ ως παιδί να πουλιώταν απο τα αδέρφια του και καταλήγοντας σε αυτήν την ειδωλολατρική γη. Τα δάκρυα που έριξε. Θρηνούσε και παραπονιόταν όταν βρισκόταν στο σπίτι του Πετεφρη; Ηταν ενας πιστός υπηρέτης. Τί είδος πράγματα κάνει ένας υπηρέτης; Σκούπισμα, πλένοτας πράγματα, καθαρίζοντας, κάνοντας θελήματα για βασικά πράγματα της ζωής. Ποιός το έκανε αυτό; Τα έκανε αυτά ο Ιωσήφ; Τα έκανε με χαρά και κατέληξε στην φυλακή απο δικό του φταίξιμο; Καθόλου. Του πόνεσαν τα πόδια. Του είχα δέσει τα πόδια και είχε πολυ πόνο μέσα σε αυτήν την φυλακή. Ηταν τοποθετημένος μέσα σε ατσάλι και μετά ο Λόγος του Κυρίου τον δοκίμασε.

Ψαλμοί 105:20 ίδιος ο βασιλιας έστειλε και τον έλυσε, [παρ’όλου] που ο κυβερνήτης των λαών, τον άφησε ελεύθερο. :21 Τον έκανε κύριο του σπιτιού του, και κυβερνήτη πάντων των υλικών του. 22 Δέσμευσε πρίγκιπες του στην χαρά του, και δίδαξε την σοφία στους γερουσιαστές του.

Ποιός εκπαίδευσε τους γερουσιαστές της Αιγύπτου; ο Ιωσήφ. Τι ικανότητες είχε για να κάνει αυτήν την δουλειά; Ηταν εκπαιδευμένος στο σχολείο τους; ναι ή όχι; Οχι, δεν ήταν. Ηταν εκπαιδευμένος μέσα στο σπίτι του Πετεφρη, μέσα στο σπίτι του πατέρα του και στην φυλακή και μετα μπόρεσε να διδάξει τους γερουσιαστές της Αιγύπτου; Ναι μπορούσε. Εδώ είναι που οδηγεί το Πανεπιστήμιο του Θεού – να χορηγεί τα πράγματα στο σχέδιο του Θεού. Δε σημαίνει ό,τι θα εκπαιδεύουμε όλοι τους γερουσιαστές μέσα στα Ενωμένα Εθνη ή σε κάποια άλλο κράτος. Αν το σχέδιο του Θεού συμπεριλαμβάνει αυτό, τότες ναι. Παρόλα αυτά, αν όχι, να είναι σε υψηλή και ευγενές έργο που είναι εκπαιδευμένο απο το Θεό για το λαό Του.

Είτε ο κόσμος το δεί ως υψηλή και ευγενές εργασία, αυτό είναι εντελώς διαφορετικό θέμα γιατί η σοφία αυτού του κόσμου είναι ανοησία με το Θεό. Μπορεί να κάνω κάτι ανόητο μέσα στα μάτια του κόσμου όμως στα μάτια του Κυρίου, κάνω μια μεγάλη δουλειά για την αιωνιότητα. Δίδαξε τους γερουσιαστές στην Αίγυπτο.

Ντάνιελ
Ο Ντάνιελ μεγάλωσε μέσα σε ένα σπίτι θεοφοβούμενο. Η εκπαίδευση στα νεωτερά του χρόνια αποδείκτηκε να είναι πιστός στο Θεό χωρίς κανένα κόστο. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι ικανότητες του Ντάνιελ προήλθαν απο την εκπαίδευση μέσα απο το σπίτι του. Η ζωή του σπιτιού, σχολείο στο σπίτι, τι γινόταν, τα βασικά.

Ιησούς
Άλλος ενας άνθρωπος μεγαλύτερος απο αυτούς: Ντάνιελ, Μωυσής και Ιωσήφ, είναι ο Ιησούς Χρηστος. Η αποστολή του Ιησού Χρηστού να σώσει ήταν επίσης υψηλοτερη καθώς κανένας άλλος απο Τον ίδιο που έπρεπε να κάνει – να αντέξει τις αμαρτίες του κόσμου. Τι τον έκανε ικανό για να το κάνει αυτό; Τι τον έκανε ικανό; Τι εκπαίδευση είχε ο Ιησούς για να αποκτήσει την θέση Του στο τι έκανε; Αν αμαρτούσε δε θα βρισκόταν στο δεξί σημείο στο θρόνιο του παραδείσου. Νομίζουμε ότι έμαθε πράγματα επειδή Αυτός ήταν ο Θεός. Όταν γεννήθηκε μωρό Αυτός ήταν αναίσθητος που σημαίνει δε γνώρισε κάτι. Καθώς μεγάλωνε, μεγάλωνε κι η γνώση Του. Η Αγία Γραφή λέει, ανάπτυχτηκε στη σοφία, στο ανάστημα σε χάρη του Θεού και των ανδρών. Με άλλα λόγια, μεγάλωσε φυσιολογικά. Μεγάλωσε πνευματικά ή με εκπαίδευση. Ηταν εκπαιδευμένος. Στους Εβραίους 5 μας λένε ό,τι ακομπούσε σε πράγματα στα οποία Εκείνος υπέφερε. Και τα παθήματα μας διδάσκουν και μας δίνουν ό,τι δε μπορεί να μας δώσει αυτός ο κόσμος.

Ο Ιησούς έδωσε στην παιδεία και στην νεολαία ενα τέλειο παράδειγμα. Μελετήστε το Πρότυπο, Ιησού Χρηστό, και αντιγράψτε το αν θελήσεις να είσαι σαν Αυτόν. – αγνός, ιερός, αναμάρτητος, και απροσδιόριστος. Μελέτησε την παιδική ηλικία του Ιησού. Ηταν ο Υιός του Θεού, ακόμη και η Αγία Γραφή μας λέει ότι Εκείνος επέστρεψε απο την Ιερουσαλήμ και υπόκεινται στους γονείς του. {OHC 264.2}

Ο Ιησούς, του κόσμο ο λυτρωτής, έκανε ό,τι Του ζητήθηκε, παρόλου που το έργο δε συμφωνούσε με τα αισθηματά Του. Η Υπακοή είναι ενα στοιχείο αληθινού μεγαλείου. Κανείς δε μπορεί να είναι πραγματικά καλός και μεγάλος που δεν έχει μάθει να υπακούει με προθυμία … {OHC 264.3}

Απο πού μαθαίνεται αυτο; Μονο όταν μεγαλώνεις ή όταν είσαι παιδί; Η παιδική εκπαίδευση είναι απίστευτα σημαντικό αν τα παιδιά μας έπρεπε να πετύχουν. Πείτε μου γονείς, θα είστε χαρούμενοι αν το παιδί σας γινόταν σαν το Ντάνιελ ή να γινόταν σαν τον Ιωσήφ ή να είναι ένας πιστός ανθρωπος αν είνα κορίτσι ή αγόρι, δεν έχει σημασία. Θα είσαστε πραγματικά χαρούμενοι στο να βγεί έτσι το παιδί σας; Απο που ερχεται αυτό; Απο που έρχονται έτσι τα παιδιά; Η εκπαίδευση απο τις ρίζες χόρτου για να μπορούν να μάθουν να κάνουν πράγματα με απροθυμία όπως έχουν διδαχθεί; Αυτό έκανε ο Ιησούς.

Όταν σε προκαλούν να έχεις το δικό σου τρόπο σε σχέση με τις επιθυμίες των γονιών σου, πές, “Οχι, ο Ιησούς ήταν υπάκουος στους γονείς του.” Ζήτα την βοήθεια του Θεού, που γνωρίζει τους πειρασμούς κάθε παιδιού, κάθε νέου, επειδή Εκείνος προκλήθηκε και γνωρίζει την κάθε μας αδυναμία και θα σας βοηθήσει να το ξεπεράσετε … {OHC 264.4}

Αναζητήστε το στο να είναι χρήσιμο, στους γονείς σας, να είστε καλοσυνάτοι και προσεκτικοί. Μπορείτε να τους βοηθήσετε με διαφορετικούς τρόπους. Κάνοντας αυτο με χαρά , με γρήγορο βάδισμα, θα φωτιστεί το προσωπο σας με χαρά επειδή μπορείτε να κανετε κάτι για τους γονείς σας να τους ανακουφίσετε με το βάρος τους, θα γίνετε μια ευλογία μέσα στο σπίτι…{OHC 264.5}

Όλες αυτές οι μικρές εργασίες γίνονται με πίστη μπαίνοντας στο καθόλικο του ουρανού … Ο Θεός δε θα κάνει λάθη, θα κάνει ακριβή καταμέτρηση σε όλες τις εργασίες που έχεις κάνει στο όνομα της δόξας Του. Γιαυτό μην κατσουφιάζεται αλλά να κρατάτε ένα χαρούμενο, χαμογελαστό προσωπο, ένα έτοιμο χερι βοηθείας, ένα προσεκτικό αυτί να ακούσει όλες τις απαιτήσεις , μια καρδιά να υπακούει, μια γρήγορη συμπόνια για αυτούς που την χρειάζονται βοήθεια… {OHC 264.6}

Το έχουμε κάνει αυτό σαν παιδιά; Τότες έχουμε να κάνουμε μια εκπαίδευση; Ας κάνουμε την βασικές ασκήσεις με ένα χαρούμενο πρόσωπο – χαμογελαστό με αναπήδηση στο βαδισμά σας γιατί κάνεις κάτι που θα βοηθήσει κάποιον άλλον. Είτε βοηθάς τα παιδιά σου είτε τον σύζυγο ή την σύζυγό σου, δεν έχει σημασία ποιόν βοηθάς, με αναπήδηση στο βάδισμα σου και κάντο με χαρά και τι γίνεται στον ουρανό; Είναι καταγεγραμμένο στον ουρανό. Όσο μεγαλύτεροι κι αν είμαστε τόσο δυσκολότερο είναι να γίνει. Οταν λέει κάτι ο Θεός, τότες πρέπει να κάνουμε το ίδιο με χαρούμενα βήματα αντί για, “αχ πραγματικά είναι πολύ δύσκολο και τόσο σκληρό”. Οι ενήλικες παραπονιούνται όπως και όσο συχνά παραπονιούνται και τα παιδιά, με έναν ενήλικο τεχνικό τρόπο. Αυτή η εκπαιδευση ισχύει για όλους μας.

Να θυμόσαστε ό,τι οι χαρακτήρες σας δεν έχουν ολοκληρωθεί, κτίζετε μέρα με μέρα έναν χαρακτήρα. Υφαίνοντας όλη την καλοσύνη, την υπακοή, την σκεπτικότητα, την επιμελή, και την αγάπη μέσα που μπορείς. Κάντο στο θείο πρότυπο. Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας ότι μπορεί να κατέχει ένα στολίδι του πράου και ήσυχου πνεύμα το οποίο βρίσκεται στην ματιά του Θεού σε υψηλή τιμή. Μπορείς να κάνεις τον κόσμο καλύτερο με το να ζείς μέσα κάνοντας το καλύτερο. {OHC 264.7}

Αυτό δίνει πραγματική σοφία. Βασική εργασία, στο να κάθεσαι μέσα σε μια τάξη όλη την ημέρα και να παίρνεις το κεφάλι της γνώσης στην εκπαίδευση και να αποκτάς προσόντα. Τα νέα άτομα που βγαίνουν απο τα πανεπιστήμια με λιγότερα προσόντα για την ζωή απο ό,τι είχαν στην αρχή που μπήκαν. Επειδή η ζωή δεν είναι ένα μεγάλο πακέτο πληρωμής και έχοντας την εκτίμηση των άλλων στον αριθμό των γραμμάτων που ακολουθούν το όνομα σου. Αυτό δεν είναι το τι σημαίνει η ζωή. Η ζωή είναι να κάνεις καθημερινά πράγματα με χαρά. Αν μπορείς να κάνεις βασικά πράγματα με χαρά, αν μπορείς να είσαι πιστός σε κάτι που είναι μικρό, τότες μπορεί να είσαι πιστός σε κάτι που είναι κάτι. Αλλά όχι μέχρι τότες. Δε μπορούμε να περιφρονήσουμε τα βασικά πράγματα της ζωής και να περιμένουμε να λάβουμε την τιμή μέσα σε αυτό το κόσμο, δε μπορείς. Αν θέλουμε να είμαστε έτοιμοι, ο Ιησούς είναι έτοιμος να έρθει.

Η Ωρα του Προβλήματος
Οταν έρθει η ώρα του προβλήματος, η κάθε περίπτωση είναι αποφασισμένη, δεν υπάρχει πια δοκιμασία, δεν υπάρχει έλεος για τον αμετανόητο. Η σφραγίδα του ζωντανού Θεού είναι πάνω στο λαό Του. {CET 187.4}

Αυτό το μικρό υπόλοιπο, ανύμπορο να υπεραπιστεί τον εαυτό τους μέσα στις θανάσιμες συγκρούσεις της γής που ορθώνονται απο την υποδοχή του δράκου, κάνουν τον Θεό την άμυνα τους. Το διάταγμα έχει περαστεί απο την υψηλότερη κοσμική εξουσία στην οποία θα προσκυνούν το θηρίο και θα λάβουν το σημάδι κάτω απο τον πόνο του διωγμού και του θανάτου. Ας βοηθήσει τώρα τον λαό Του ο Θεός, για ό,τι μπορούν να κάνουν μέσα σε μια τρομαχτική σύγκρουση χωρίς την βοηθειά Του. {CET 188.1}

Αυτό το διάταγμα πηγαίνει εμπρός να εξετάσει την εκπάιδευση του καθενός. Αν η εκπαίδευση σου έχει παραμεληθεί λόγο τις βασικές εργασίες της ζωής στο να είστε πιστοί μεσα στην κουραστική εγκόσμια των πραγμάτων της ζωής που δε θέλουμε να κάνουμε, θα φανεί στο χρόνο του. Αν η εκπάιδευση μας είναι βασισμένη να έχει ηψηλή αξία στη ζωή, τότες έρχεται η εξέταση, θέλουμε να αξιωθούμε απο το κόσμο και προς τα που θα πάμε;
Τι μπορούμε να κάνουμε αν δεν έχουμε κάνει έμπιστο το Θεό μας;

Κουράγιο, γενναιότητα, πίστη, και σιωπηρή εμπιστοσύνη στη δύναμη του Θεού για να σώσει, δεν έρχεται μέσα σε μια στιγμή. {CET 188.2}

Μη πιστεύετε όταν θα κλείσει η δοκιμασία θα έχετε το κουράγιο της γενναιότητας να το περάσετε. Δε θα το έχετε. Δεν έρχονται μέσα σε μια στιγμή.

Αυτές οι ουράνιες αρετές έχουν αποκτηθεί με την εμπειρία των χρόνων. Με την ζωή της ιερής προσπάθειας και σταθερής προσήλωσης στο σωστό, τα παιδιά του Θεού σφράγιζαν το πεπρωμένο τους. Βασανιζόντουσαν με τους πειρασμούς χωρίς αριθμούς, ήξεραν πως θα αντισταθούν σταθερά ή θα κατακτηθούν. Ενιωθαν ό,τι είχαν μεγάλη δουλειά να κάνουν, και σε κάποια ώρα ίσως να καλεσθούν να αφήσουν την πανοπλία τους, και θα πρέπει να έρθουν κοντά στο τέλος της ζωής με την αναίρεση της δουλειάς τους, θα ήταν μια αιώνια απώλεια.
Ανυπόμονα δέχτηκαν το φως του παραδείσου, όπως έκαναν οι πρώτοι μαθητές απο τα χείλη του Ιησού.
Οταν εκείνοι οι πρώτοι Χριστιανοί είχαν εξοριστεί στα βουνά και στην έρημο, όταν υπήρχαν στα μπουντρούμια για να πεθάνουν απο πείνα, απο το κρύο, απο βασανιστήρια, όταν το μαρτύριο φαινόταν ο μόνος δρόμος έξοδος απο την δυστυχία τους, ένιωθαν χαρά που αξιολογούσαν να υποφέρουν για τον Ιησού, που είχε σταυρωθεί για αυτούς. Ο αξιόλογος παραδειγματισμός τους θα παρηγορήσει καιθα ενθαρρύνει το λαό του Θεού που θα έρθουν στο χρόνο του προβλήματος όπως δεν έχει γίνει ποτέ. {CET 188.2}

Δε θα είναι όλοι όσοι θα ομολογίσουν να κρατήσουν το Σάββατο θα σφραγιστούν. Υπάρχουν αρκετοί ανάμεσά σε αυτούς που διδάσκουν την αλήθεια σε άλλους και οι οποίοι δε θα λάβουν την σφραγίδα του Θεού στο μετωπό τους. Είχαν το φώς της αλήθειας, γνώριζαν το θέλημα του Κυρίου τους, καταλάμβαιναν κάθε σημείο της πίστης μας, αλλά δεν είχαν αντίστοιχα έργα. Εκείνη που ήταν τόσο εξοικειωμένοι με την προφητεία και τον θησαυρό της θείας σοφία, όφειλε να ενεργήσει την πίστη τους. Οφειλαν να είχαν δώσει την εντολή στα σπίτια τους μετά απο αυτούς, ό,τι απο μια καλή – διεταγμένη οικογένεια ίσως παρουσιάσουν στο κόσμο την επηροή της αλήθειας πάνω στην ανθρώπινη καρδιά. {CET 189.1}

Ποιά είναι τα πραγματικά χαρακτηριστικά του καθαρού δόγματος; Μιας καθαρής οικογένειας; Αυτό είναι το φρούτο αυτού. Μπορεί να κρατάμε το Σάββατο, μπορεί να γνωρίζουμε όλες τις προφητείες, μπορεί να γνωρίζουμε όλα τα στοιχεία της πίστης και ακόμα και αν οι οικογένειες μας, τα σπιτια μας δεν είναι σε σειρά, σε θα σφραγιστούμε. Είμαστε έτοιμοι; Ο Ιησούς είναι έτοιμος να έρθει. Ποιά εκπαίδευση επιδιώκουμε; Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον Θεό με την εγκόσμια γνώση ή προετοιμάζουμε με χαρά τις ζωές μας και τις οικογένειες μας απο τις βασικές δουλειές της ζωής; Υπάρχουν τόσα πολλα πράγματα που εγω δε θέλω να κάνω. Αυτή είναι η εκπαίδευση που λές, εντάξει Θέε μου θα κάνω αυτό που θέλεις. Αν κάτι άλλο διασταυρώσει την θέληση σου αυτό θα είναι ο σταυρός που θα πρέπει να αντέξεις. Αυτος είναι ο σταυρός που πρέπει να πάρεις και να ακολουθήσεις τον Ιησού να αρνηθείς τον εαυτό σου και να σηκώσεις αυτο το σταυρό και να ακολουθήσεις τον Ιησού.

Ο Ιησούς έκανε πράγματα παρ΄όλου που δυσάρεστα στα αισθήματα Του. Με άλλα λόγια τα αισθήματα του Ιησού ήταν να το κάνει αυτό και οι γονείς Του είπαν ότι να το κάνεις ό,τι χρειαστεί με αγώνα. Ακολούθησε με υπακοή την πίστη, χωρίς να αισθάνεται. Υπάρχουν πολλοί κάτοχοι του Σαββάτου οι οποίοι δε θα σφραγιστούν. Πολλοί άνθρωποι που μπορούν να διδάξουν τις αλήθειες, στέκονται μέσα στους αμβώνες, κηρύττουν. Αν η οικογένεια μου δεν είναι σωστή, αν το σπιτικό μου δεν είναι σωστό, πώς μπορώ ποτέ να σφραγιστώ; Δε γίνεται. Επειδή η αλήθεια έχει την πραγματική επιρροή στην ζωή σου. Το εκπαιδευτικό σύστημα ότι το πανεπιστήμιο του Θεού σε εκπαιδεύει στη δουλειά του βοσκού, για την φροντίδα των μικρών, την φύλαξη των παιδιών. Ο κόσμος το κάνει πανεπιστημιακό σπουδών στο να γίνεις ο φροντιστής της ημέρας και αυτό είναι η μητέρα. Χρειάζεται να πας στο πανεπιστήμιο για να το κάνεις αυτό, ή θα βρίσκεσαι μέσα στο σχολείο του Θεού για να φροντίζεις τα παιδιά;

Στο να είσαι μέσα στο σχολείο του Θεού.
Είμαστε πολύ εύκολα ικανοποιημένοι με τα επιτευγματα μας. Νιώθουμε πλούσιοι με τα καλά μας, και γνωρίζουμε ό,τι δεν είμαστε άθλιοι και μίζεροι, και φτωχοί, και τυφλοί, και γυμνοί. Η αποκάλυψη 3:17. Τώρα είναι η στιγμή να λάβουν σοβαρά υπόψη την νουθεσία του Αληθινού Μάρτυρα: “Σε συμβουλεύω να αγοράσεις από εμένα χρυσάφι που έχει πυρακτωθεί και καθαριστεί από τη φωτιά, για να πλουτίσεις, και ρούχα λευκά, για να ντυθείς και να μη φανερωθεί η ντροπή της γυμνότητάς σου, και κολλύριο, ώστε να χρίσεις τους οφθαλμούς σου, για να βλέπεις” Στοίχος 18. {CET 189.3}

Σε αυτήν τη ζωή πρέπει να συναντήσουμε φλογερές δοκιμασίες και να κάνουμε δαπανηρές θυσίες, όμως η ηρεμία του Χριστού είναι η επιβράβυνση. Υπάρχει τόση αυταπάρνηση, τόσο λίγο αυτοδυστυχία για το θέλημα του Χριστού, ό,τι ο σταυρός είναι σχεδόν ολόκληρος ξεχασμένος … {CET 189.4}

Δεν είναι αυτό πραγματικό στην κοινωνία μας; Πράγματι, υποφέρουμε για τον Χριστό; Ναί ή όχι; Δεν έχουμε καμιά ιδέα τι σημαίνει πραγματικά να υποφέρεις. Αν περνάμε ένα βήμα προς τα πίσω στις εμπειρίες των λαών του Θεού στο παρελθόν και να κοιτάξουμε το πως ζούμε σήμερα εδω στην Αυστραλία, δε γνωρίζουμε το πώς ήταν. Φυσικά έχουμε την δοκιμασία, φυσικά έχουμε τους αγώνες μας και φυσικά είναι πραγματικοί, αλλά πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για μιά τόσο σημαντική εξέταση παρά απο αυτό που περνάμε σήμερα και ο Θεός θέλει να μας εκπαιδεύσει.

Ο Ντάνιελ 12 μας λέει ότι οι σοφοί θα καταλάβουν όμως οι κακοί θα κάνουν κακό. Θέλεις να φανείς σοφός μέσα στα μάτια του Θεού; Απο το στόμα του βγαίνει σοφία. Η σοφία βρίσκεται στους ταπεινούς. Η σοφία κάνει τις βασικές ανάγκες της ζωής με χαρούμενη πίστη αν και ίσως δεν το αισθάνεσαι. Αυτή είναι μια άρνηση.

Μπορεί να νιώσεις ψεύτικος αν κάνεις κάτι που δεν το αισθάνεσαι, όμως αυτό δεν είναι ψεύτικο, αυτό είναι πίστη. Εμείς πρέπει με πίστη να το καταφέρουμε. Είναι η προσευχή μου να γραφτούμε στο πανεπιστήμιο του Θεού και να γίνουμε ικανοί με την προϊπόθεση ό,τι θα κάνουν δικαιοσύνη στην αιωνότητα. Αυτή είναι η προσευχή μου, στο όνομα του Ιησού.
Αμην.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s